Výběr cílové skupiny

28.11.2020

Překvapivě málo majitelů nemovitostí má jasnou představu o tom, komu chce svou chatu, či chalupu pronajímat. Přitom je to poměrně důležité, pokud chcete své příjmy dále rozvíjet a navyšovat.  Zajímá Vás proč? Čtěte dále.

Mít jasnou představu komu chceme pronajímat svouc chatu / chalupu má mnoho výhod. Je jasné, že jiný typ ubytování bude hledat rodina s dětmi, jiný skupina přátel, nebo třeba zamilovaný pár hledající romantiku. Níže najdete hlavní vžhody užšího cílení:

1. Značná pomoc při komunikaci. Pokud víte, komu chcete svou nemovistost nabídnout a umíte si představit své zákazníky, tak tomu můžete přizpůsobit celou komunikaci. Od místa kde svou nemovitost nabízíte, přes volbu jazyka, způsob prezentace a vyzdvyhované benefity. To Vám pomůže koncentrovat nejen síly, ale i finance tak, abyste s co nejmenším úsilím dosáhli maximálního výsledku

2. Možnost dalšího rozvoje. Znáte to, na chatě je stále co vylepšovat. Jaké zařízení zvolit? Do čeho investovat? Co bude pro Vaše zákazníky důležité? Jaké vylepšení Vám přinese další zákazníky? Na to vše dokážete snadno odpovědět pokud své zákazníky dobře znáte.

3. Nastavení ceny a služeb. Kvalita ubytování, jeho cena a další služby, které poskytujete Vašim zákazníkům se také mohou značně lišit. Proč je tedy nepřizpůsobit na míru právě Vašim hostům. Opět záleží na cílové skupině při rozhodování o doplňkových službách a výši ceny. Za co si Vaši zákazníci rádi připlatí? Co pro ně naopak důležité není a můžete zde tedy ušetřit? Co by ocenili a co by je přimělo pravidelně se vracet? 

Pokud neznáte svou cílovou skupinu. Vřele doporučuji si ji nelézt. To samo o sobě také nemusí být zcela jednoduché, ale níže najdete několik bodů, které Vám při rozhodování jistě pomohou:

1. Velikost cílové skupiny - Pokud i za cílovou skupinu zvolíte raketové inženýry, asi zástupy lidí nebudou před vaší chatou čekat. 

2. Umístění a typ nemovistost - Každá nemovitost má jasně dané dispozice, které ji k něčemu předurčují.

3. Okolí - Sama lokace vaší nemovistosti jistě přitahuje konkrétní typ návštěvníků, Využijte toho.

4. Možnost komunikace - Je vám některá z cílových skupin blízká? Využijte toho. Komunikace na ni pro Vás bude o mnoho snažší.

To vše povede k tomu, že maximalizujete svoje příjmy při rozumné míře věnovaného úsilí a času. Navíc pokud zákazníci najdou přesně to co potřebují. Budou odjíždět spokojení a možná se i vrátí, ale určitě budou o vašem uvytování dobře mluvit před ostatními a to se cení nejvíce.

Chcete pomoci s pronajímáním Vaší nemovitosti a získat pravidelný příjem? Kontaktujte nás.